جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
خالد مشعل

حوزه/ رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج به تلویزیون العربی گفت: عملیات طوفان الاقصی بار دیگر مسئله فلسطین را پر رنگ کرد و نقشه‌ها برای از بین بردن مسجد الاقصی را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج به تلویزیون العربی گفت: عملیات طوفان الاقصی بار دیگر مسئله فلسطین را پر رنگ کرد و نقشه‌ها برای از بین بردن مسجد الاقصی را ناکام گذاشت.

خالد مشعل گفت: جنگ ما علیه رژیم اشغالگر دفاعی است و مقاومت ما دفاع از مردم، سرزمین و مقدسات است. رژیم اشغالگر صحنه بین المللی را از دست داده و وجهه‌ای که میلیاردها دلار برای آن هزینه کرده بود از بین رفته است.

وی افزود آنچه دشمن طی تجاوز به غزه به دست آورد دستاوردهای تاکتیکی بود، اما شکست‌های راهبردی را نیز متحمل شد.

مشعل افزود: نتانیاهو مانع دستیابی به توافق آتش بس شد.

وی در ادامه گفت: وقتی در قلب درگیری هستید، زمان ارزیابی نیست، اما هر رهبری در روند رهبری خود همیشه نتایج مورد انتظار و غیر منتظره را ارزیابی می‌کند و در نتیجه با روند ارزیابی خودکار، هدایت را دست می‌گیرد. ارزیابی اصلی بعد از درگیری انجام می‌شود. ما در دل نبرد برای تحقق پیروزی و توقف تجاوز به مردم خود تلاش می‌کنیم و هر آنچه را برای اداره جنگ نیاز داریم تامین می‌کنیم تا پیروز شویم و در مسیر آزادی گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha